Sunday, January 20, 2013


הזמנה מאתגרת


זה תמיד נחמד כשנכנסת הזמנה לתכשיט עם חרוזי מבער ובעיקר כזו שלא הייתי יוצרת מיוזמתי.
כך קרה לפני שבוע. נכנסה הזמנה לטבעת פעמוני הפיות שלי, עם חרוזי מבער בצבעי פסטל.

אני? פסטלים? הרי יש לי טראומה מצבעי הגלידה האלו עוד משהייתי בכיתה ט' וכל חנויות הבגדים מכרו אך ורק בגדים בצבעי גלידה ועוד זו השנואה עליי מכולן... פונץ' בננה....

אבל מי כמוני אוהבת אתגרים???

התחלתי עם החרוזים שנדרשו לטבעת פעמוני הפיות שהוזמנה ומהר מאוד גלשתי לחרוזי THIMBL פראיים, פרחי פאנקי, פרחים ענקיים בוורסיות שונות והכל בגווני ורוד, מנטה, תכלת ותורכיז פסטליים, אטומים ושקופים. מהר מאוד התמלא התנור בחרוזי מבער בגוונים אלו.....

חרוזים עגולים אטומים שקופים שאת חלקם צרבתי. יתאימו מאוד גם לשרשרות ארוכות וגם צמודות לצוואר שתהיינה בקולקציה החדשה.



פרחים צרובים שקופים ואטומים



פרחים גדולים שיהיו נהדרים כתליונים ואף לשרשרות עם כמה פרחים



 ואיך אפשר בלי פרחים ופעמונים לעגילים?



ועכשיו הייתי חייבת להגיע לשרשרות מורכבות - שרשרות עם חרוזי נוצות ושרשרות עם פעמונים המשולבים עם עלי זהב...








אחרי שבוע של המסת זכוכית פסטלית... הגיע הזמן להתחיל להרכיב מהחרוזים תכשיטים ודבר ראשון ניגשתי להזמנה!
כמובן שלא הסתפקתי בטבעת אחת....










איזו טבעת אתם הכי אוהבים???

עכשיו כל שנותר הוא.... להרכיב משאר החרוזים תכשיטים....
המשך יבוא....

                                                               נשיקות
                                                                           שרי









No comments:

Post a Comment